Povrat & Reklamacije

REKLAMACIJE

U slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na proizvod ili našu uslugu budite slobodni da nas kontaktirate. info@passionnails.rs

Ovim putem Vas obaveštavamo da svaki proizvod koji je korišćen a želite da ga reklamirate iz nekog razloga nismo dužni da zamenimo. Zamena se vrši samo za one proizvode koji su ne korišćeni i imaju neku fabričku grešku ili manu koja taj proizvod čini ili neupotrebljivim ili drugačijim od onoga kako bi taj proizvod trebalo da izgleda. Reklamacije se vrše u roku od 7 dana.
Preporuka je da pogledate proizvod dok ste u radnji, a ako je dostava izvršena kurirskom službom obavestite nas u roku od 2 dana po prijemu paketa o problemu. Sačuvajte Vaš fiskalni račun u slučaju reklamacije.

I.C.S. International Cosmetic Solutions d.o.o. se obavezuje da će najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema reklamacije obavestiti kupca o mogućem rešenju u skladu sa članom 58 stav 2 Zakona o zaštiti potrošača.

I.C.S. International Cosmetic Solutions d.o.o. se obavezuje da će svaki artikal čija reklamacija nije rešena u primerenom roku (Zakon o zaštiti potrošača, Član 54.) zameniti novim, istim ili odgovarajućim artiklom. Ukoliko kupac ne prihvati zamenu artikla za drugi odgovarajući, kupcu će biti vraćen novac u iznosu koji stoji na fiskalnom računu koji je izdat prilikom kupovine datog proizvoda.

I.C.S. International Cosmetic Solutions d.o.o. je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 15 dana od prijema reklamacije, odgovori potrošaču, sa izjašnjenjem o podnetom zahtevu i predlogom njegovog rešavanja. (Zakon o zaštiti potrošača, Član 58).


POVRAĆAJ KUPLJENE ROBE

Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.


OBAVEZNO PROVERITE SASTAV PAKETA PRE PREUZIMANJA ROBE OD KURIRSKE SLUŽBE!

U nekim slučajevima kada fali neki artikal ili niste dobili odgovarajući proizvod, mi nismo u mogućnosti da odreagujemo posle potpisivanja prilikom pouzeća paketa.
Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakavanju. U suprotnom nećemo primiti paket.

Reklamacije na proizvode koji su zbog neadekvatnog korišćenja promenili svoje osobine (alkohol, aceton ili sl. sredstvo nemarnošću dospelo u proizvod, započet proces polimerizacije usled neadekvatnog čuvanja, zaprljan gel nekim drugim materijalima i sl.) ne uvažavamo i nismo dužni da proizvod zamenimo.


*PRAVO NA SAOBRAZNOST NIJE MOGUĆE OSTVARITI U SLEDEĆIM SLUČAJEVIMA:

  • Ukoliko je do oštećenja ili kvara došlo usled transporta (dostave) kurirske službe
  • Ukoliko je do oštećenja ili kvara došlo usled nepravilne montaže
  • Ukoliko je do oštećenja ili kvara došlo usled nepravilnog održavanja
  • Ukoliko je do oštećenja ili kvara došlo usled više sile (poplava, zemljotres, požar i sl.)
  • Ukoliko je do oštećenja ili kvara došlo usled zato što se kupac nije pridržavao proizvođačkog uputstva i preporuke o upotrebi proizvoda
  • Ukoliko je do mehaničkog oštećenja ili kvara došlo koji je nastao krivicom kupca
  • Ukoliko je originalna ambalaža proizvoda nekompletna ili na bilo koji način i u bilo kojoj meri oštećena
  • Ukoliko je proizvod vraćen bez kompletne dokumentacije koja dolazi sa proizvodom u originalnom pakovanju

*NAVEDENE ODREDBE SU IZVEDENE IZ UOBIČAJENIH SVETSKIH I DOMAĆIH SIGURNOSNIH NORMI KOJE ĆE BITI PRIMENJENE I U SVIM DRUGIM SLUČAJEVIMA KOJI NISU EKSPLICITNO NAVEDENI U OVOM TEKSTU
I.C.S. International Cosmetic Solutions d.o.o. stoji na raspolaganju za svaki savet koji je potreban korisniku: info@passionnails.rs